Diagnös!

Jag har fått en diagnos... Handleden är trasig, trasigt mellan båtbenet och månbenet på nåt sätt. Kan hända att jag får steloperera ihop benen emellan, alltså inte hela handleden. (Hoppas jag)
Ska på återbesök 1 december då jag även ska ta fler röntgenplåtar, då ska jag oxå få veta vad vi (dom) ska göra åt saken.

Doktorn frågade ifall jag hade ett tungt och slitsamt jobb, just för att jag inte skulle anstränga handleden mer än nödvändigt. Vilket oxå betyder förståss att jag får spela hockey och innebandy försiktigt ett tag framöver, jag har ju nu fått två så fina handledsskydd av tanten där på avdelningen så jag ska väl för den delens skull inte behöva mesa på plan.


Ja hockeyn ja... Den börjar nu på söndag, och av någon anledning så har korpen beslutat att vi ska lira i Div 2 - vilket vi inte är riktigt överens med. Förmodligen kommer säsongen handla om att krampaktigt bara försöka hålla sig kvar, så att man inte halkar ner i tre:an direkt igen.



Nä nu är jag alldeles för hungrig för att blogga, kram på er!


Kristian  *patient*

Kommentarer

Lämna några väl valda:

Namn:
Minns mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback