Tänk att!

Tänk att man kan ha sån energi i bilen på väg hem från jobbet, man tänker att man ska göra i ordning hobbyrummet, sätta upp hyllor i arbetsrummet och allt annat man vill göra för att få klart. För att sedan bara kunna känna ro och njuta.

Men i stället orkar man inget annat än att bara sätta sig i soffan när man kommer hem, och förtränga allt man tänker att man måste göra.

Vart tar all energi vägen som man haft i sin resa hem, trots att man sitter stilla i bilen och spar på krafterna. Så är dom ändå som helt bortblåsta när man kommer hem. Snacka om taskig tajming, kan aldrig falla in just när man kommit hem i stället...



Jag fattar inte, men det kanske klarnar en vacker dag.





Vad man börjat fatta är att det börjar bli vinter i alla fall, jäklars så mysigt!




Kristian   *Hockey*

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Jaså, även du drabbas av sån energiförlust.

Hmm... trodde jag var ensam. Då är vi två.

Trevlig helg!

Kram

2008-11-07 @ 16:33:43
Postat av: Laina

Hej,

nu var det länge sedan jag kikade in på din sida. Vart har alla stjärnor tagit vägen? Nu är den ju helt vit...Nu är det två dagar innan beräknad bebisfödelse- och här sitter jag och känner efter om det inte är något på G...men nej- inte än i alla fall ler Kramis på dig. Pussa älsklingsWilma´n från mig.

2008-12-09 @ 10:37:40
Postat av: Rusk

Nej men är det sant!?! Då kanske det med andra ord händer eller redan hänt just i detta nu...!



Men jag antar att jag hade fått höra det i så fall. :)





Ja min sida har blivit helt keff, finns inget kvar av sidan alls längre. Dags att börja om på nytt...





Hör av dig Laina om det händer nåt, nu har han/hon ju ett par luckor att öppna när han/hon dyker ner! :D



Kram på dig!

2008-12-11 @ 01:40:14
Postat av: Bea*

Hejdär, allt bra med dig idag?

Postat av: Bea*

Sv: Vad härligt ! jotack det är bara bra med mig trött bara , skall lägga mig nu tänkte jag :)

2008-12-11 @ 01:51:07
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Lämna några väl valda:

Namn:
Minns mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback