Totalt meningslöst inlägg... (Men fin bakgrund :-))

Ja jag tyckte faktiskt att blommor skulle passa min blogg oxå, jag har ju faktiskt fått en massa snittblommor som jag fått att stå i flera veckor...

Kände mig lite låst här hemma när jag stapplade omkring på gipset, vill helst undvika att sitta och trampa ner kopplingen i bilen. Det funkar rätt bra kortare sträckor men det är ju inte någon direkt vila för det trasiga benet, tror heller inte att det riktigt skulle hänga med i en paniksituation...
Därför var jag och köpte en Merca med automatlåda i söndags, och nu går man t.o.m ut och nöjesåker. :-D Och nu när jag ändå är ledig en månad så kan jag ju dra iväg på min roadtrip som blev avbruten under semestern, och som den tonåring man är så åkte ju självklart baslådan ner i bakluckan direkt. Dessvärre så är ju Merca ganska bra ljudisolerade, så det blev inte så lätt att få in basen från bakluckan till kupén. Men men...

Nä nu ska jag åka iväg för att käka lunch!

image180


Kristian  *Hungrig*

Kommentarer
Postat av: AnnaK

"Blomsterchock!!" ;-)

Postat av: FH

Jättefint det blev här i bloggen, supermysigt nästan så att man bara vill stanna kvar här och lukta på blommorna ;)
Mjo just det jaa..köpt sig en kebabfräser..men inte konstigt då du bor i ghettot..! Om jag vinner på skraplotterna så ska jag banne mig köpa dig en riktigt bil aka SAAB Aero..! med eller utan automat får du själv välja..! vroom vroom
Jaha o när kommer du förbi på en kaffe dårå? lr just det du e ju sjuklingen säg en dag så kommer systrana på besök =)
Stor kram..!
ps krya på sig...!

2007-09-05 @ 22:38:47
Postat av: Junitjej

Fin bakgrund! Ha en trevlig helg!

2007-09-07 @ 06:19:13
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: sanna

hej kärlek!!!
va fan har du dött eller?!?!
har du läkt än så vi kan älska?!
=)

2007-09-07 @ 17:07:52
URL: http://sanna86.blogg.se
Postat av: Jenny

He he, såklart du behöver en ny bil..
Mår du bättre vännen?
Krams..

2007-09-09 @ 22:46:09
URL: http://nalgot.blogg.se
Postat av: Jenny

Innebandy? Hade inte du brutet ben och mjältskador? Du e gaaaaalen!!!
Jag åkte iväg på en kryssning (i lyxhytt..wiiee) med min prins.. Hur mysigt som helst!
Krams...

2007-09-10 @ 17:32:41
URL: http://nalgot.blogg.se
Postat av: E.

Nån bryr sig om din blogg
Nån bryr sig även om hur du mår
Nån undrar om du mår bättre nu
Nån ger dig en försiktig kram :-)
Nån=jag ;)

2007-09-12 @ 22:36:04
Postat av: Rusk

Åh tack kära E, du är för go.
Jo tack nån mår bara bättre o bättre hela tiden, men det är ju en liten bit kvar.
Nästa vecka hoppas jag på att bli av med gipset i alla fall, då blir det motionscykeln varje dag.
Synd att jag inte hann iväg till Gbg, men det får väl bli en annan gång.
Kram!
K

2007-09-13 @ 01:25:48
URL: http://kristians.blogg.se

Lämna några väl valda:

Namn:
Minns mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback