Fan va bra vi är!

Idag lirade vi första innebandymatchen för säsongen, och var riktigt jäkla bra. Vi körde över Södertörn med 9-1, och jag visade mig vara en grym coach (med tanke på siffrorna).

Trots att flera av oss inte lirat tillsammans tidigare, och heller inte under dom här förutsättningarna med den stora  planen och regler och grejer. Så var vi redan efter att par minuter samspelta, och vi lirade som ett komplett lag hela matchen. Trots att siffrorna drog iväg så höll vi oss till vårat spel och lyckades hålla ihop laget hela matchen.


Lite bittert bara att man själv får sitta på bänken, hade ju hellre varit där ute och hjälpt till. Men men... Så fort jag blir av med det här gipset så blir det motionscykeln varje dag för att hämta upp allt jag tappat i mitt paketerade smalben, och för att få upp kondisen igan. Sen måste jag låna L´s hantlar oxå, så att jag kan göra något åt min numera sugrörssmala vänsterarm...

 image181


Kristian  *Rehab*

Kommentarer
Postat av: sanna

men va fan ligger du i gipsvagga eller?!?!
=) ne skämt å sido hoppas du blir bra snart!
hur mår du nu?!
kram

Postat av: sanna

vaddå har du slagits med en lastbil?!?!
hoppas du mår bättre!

2007-09-14 @ 10:06:27
URL: http://sanna86.blogg.se
Postat av: Lina

hjärtat, nu är det snart dags att hjälpa mig å välja klänning till nyår :) du var ju så duktig på det förra året, så jag tänkte ta lite hjälp av dig i år med :) puss!

2007-09-15 @ 00:44:31
URL: http://pinkelina.blogg.se

Lämna några väl valda:

Namn:
Minns mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback