Varför just jag!?!

Jaha då fick man äntligen bli frisk och kry, så pass att man t.o.m fick känna sig riktigt bra lagom till min tredje spelade bandymatch! Tills jag i söndags tränade i Orminge, fick en ordentlig tackling och bröt nyckelbenet... *SUCK!

Ja det verkar ju inte riktigt som att jag ska få spela någonting med vår nya klubb i år, när man väl känner sig på gång igen så blir man överkörd och sitter åter igen som en zombie i soffan med nån sorts korsett i ryggen för att dra isär axlarna. Sjukskriven igen dåra i tre veckor och sedan kanske lite lättare arbetsuppgifter, men tråkigast av allt är ju att jag missar alla matcher det här året. Hoppas på att vara tillbaka stark och strömlinjeformad till januari, med andra ord inga julbord hos V´s mamma, för då kommer jag tillbaka lika bred som lång...

Var i V-ås i helgen för att hälsa på V´s mamma, och för att J och V skulle vinna DM i agility. Men trots att J är helt överlägsen allt motstånd i denna tävling, så diskar dom även i år då J tog ett hinder helt på eget bevåg... (Tycker personligen att man ska få kred för att tänka själv, men men...)
Vad jag skulle komma till var just att om jag ska försöka hålla formen, så är det ingen bra idé att åka till V´s mamma. Shit det är inte varje dag man äter så jäkla gott, och ja vad gör man när tjejerna lutar sig tillbaka, drar handen över magen och pustar ut ett "Åh vad mätt jag är" när det fortfarande finns en massa mat kvar. Jo som vanligt är det ju förstås jag som tömmer faten och då inte för att jag fortfarnade är hungrig... Hmm... Farligt det där!


Ja nä nu ska jag trycka i mig två Citodon och försöka inta ryggläge för att invänta John Blund, god natt med er!

image185


Kristian *Gick upp 3 kg i helgen (visserligen länge sen jag vägde mig innan)*

Kommentarer
Postat av: E.

Ja, varför just du? Du som har en sådan enorm vilja och energi och nu måste du hålla dig stilla IGEN :-/
Tja... kanske lider du av osteoporos :-) (diagnos som är vanligare hos äldre kvinnor)
Dags att köra en något mjukare linje på plan så du slipper soffhörnan IGEN :(
KRAM Å KRYA PÅ DIG!!!

2007-10-24 @ 21:01:33
Postat av: Rusk

Tack E, ja man börjar ju undra. Jag försöker dricka en jäkla massa mjölk nu, hoppas att det ska funka...

Nja! Det finns bara ett sätt att spela, och det är full patte...! :-D

Postat av: Käftis

Stackars, stackars lilla Ruskis. ( Är ju tvungen att kommantera eftersom det är så dött här)

Jag hoppas att du kan spela snart igen.. Men du borde kunna svinga en klubba om någon månad och sen match till årsskiftet kanske?

"Den som väntar på nå´t gott väntar alltid för länge"

Upp på bajken till MacGyver bara! :-D

2007-10-30 @ 18:52:24
Postat av: Dä vill vi skitjärna...

Fansen kräver uppdatering i bloggen, låt oss inte bli besvikna! ;)

2007-11-05 @ 23:18:17
Postat av: Wee Bee

Ja, det är du. Men det visste jag ju inte då heller!

2007-11-06 @ 11:57:02
Postat av: Rusk

Efter flertalet påtryckningar från mina fans så måste jag ju naturligtvis uppdatera, jag vill ju absolut inte göra er besvikna... :D

2007-11-09 @ 16:46:58
URL: http://kristians.blogg.se

Lämna några väl valda:

Namn:
Minns mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback